Medewerkers van Outdoor Care staan voor een betrokken en integere inzet van begeleiding, waarbij zij hun uiterste best doen goede zorg te verlenen. Hoe goed alle medewerkers van Outdoor Care ook hun best doen, het kan altijd gebeuren dat u iets ziet of ervaart waar u zich niet in kunt vinden of voegen. Wij vragen u, als u niet tevreden bent of ongenoegen hebt over een gebeuren, een situatie, de organisatie, een beleidsonderdeel of de handelswijze van een medewerker/ster , ons dit te laten weten. Wij kunnen dan gezamenlijk proberen een oplossing te vinden om tot elkaar te komen.
Er zijn een aantal mogelijkheden die u heeft om een meningsverschil of klacht kenbaar te maken.
Een klacht kunt u altijd direct melden bij een van onze medewerkers. Komt u er niet uit met de betreffende medewerker neem dan contact op bij het management met Siemen Bruins of Michael Meesters. Dit mag telefonisch of per mail.
Onze interne vertrouwenspersoon is Gerrie de Schiffart (gerriedeschiffart@outdoorcare.nl). Mocht u er met onze interne vertrouwenspersoon niet uitkomen, dan is er ook de mogelijkheid om contact op te nemen met een vertrouwenspersoon van het het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg, zie hiervoor www.akj.nl
Komen we er samen niet uit, kan het nodig zijn een externe klachtenfunctionaris in te zetten. Dit kan via klachtenportaalzorg. Stuur een mail naar info@klachtenportaalzorg.nl of vul het klachtenformulier in op www.klachtenportaalzorg.nl. Op het intranet van Zilliz staat de volledige klachtenprocedure beschreven.
Voor uitgebreide contactgegevens klik hier